دوره های آموزشی کارشناسی رنگ و فنی خودرو
برگزاری دوره تخصصی ویژه کارشناسی رنگ بدنه خودرو
خودرو و خودروسازی از صنایع اصلی و مهم کشور می باشد. مشاغل زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم با این صنعت ارتباط دارند و درآمد مناسبی هم از این راه کسب می کنند. کارشناسی اتومبیل یکی از این مشاغل می باشد. با افزایش قیمت خودرو نیاز به داشتن اطلاعات فنی کافی زمان خرید یا فروش خودرو بیشتر از گذشته شده است ، حتی اگر قرار باشد بعنوان اطلاعات شخصی مواردی را بدانیم .
اطلاع از وضعیت بدنه ، شاسی و ستون ها ، نکات و مهارت ها ، تجربیات ، اصول چک رنگ و سلامت خودرو ، سلامت قطعات ، آموزش آخرین تجهیزات تست بازرسی فنی خودرو ، اطلاع کافی از اپشن های بدنه خودروهای روز و نحوه چک خودروهای کارکرده و نو از مزایای آموزش کارشناسی ماشین می باشد. با آموزش کارشناسی اتومبیل می توانید یک شغل ایده آل و آینده دار را در ایران و حتی خارج از ایران برای خود آغاز کنید.
دوره آموزشی کارشناسی اتومبیل شامل کامل‌ترین سرفصل‌های آموزشی کارشناسی خودرو است که تمامی نیازهای کارآموزان را شامل می‌شود. به همین دلیل کارآموزان می‌توانند اطلاعات و دانش خود در زمینه کارشناسی خودرو دست دوم را به شکلی علمی و کاربردی گسترش دهند.
همچنین تمام مراحل ثبت نام می تواند بصورت حضوری و غیرحضوری انجام پذیرفته و در کمترین زمان ممکن به دوره تخصصی کارشناسی رنگ در تهران که طبق برنامه زمانی مشخص در محدوده غرب تهران ( تهرانسر ) برگزار می شود راه پیدا کنید.
مخاطبین دوره: این دوره برای خریداران خودرو جهت جلوگیری از ضررهای هنگام خرید و فروش خودرو و افرادی که علاقمند به حوزه کارشناسی خودرو می باشند و نمایشگاه داران و افردای که فعال در زمینه خرید و فروش خودرو هستند، مناسب می باشد.
پیش نیاز دوره: بدون نیاز به دانش و تجربه فنی حتی مبتدی ترین افراد
محل برگزاری کلاس ها : تهران ، تهرانسر مجموعه فنی و مهندسی پترو فرهان گستر جنوب.
کافیست جهت ثبت نام و اطلاع از مدارک مورد نیاز و یا دریافت اطلاعات بیشتر برگزاری دوره با شماره تماس 09034119385 در واتس آپ و یا شماره ثابت 02165565901 و 02144584671 و همچنین 02144584619 ارتباط بگیرید.