استخدام مسئول دفتر
- ساماندهی امور اداری و دفتری اداره کل
- دریافت، ثبت و تحویل کلیه نامهها، مستندات و مکاتبات داخلی و خارجی
- تنظیم برنامههای روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدهای
- جمعآوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
- پاسخگویی به تلفنها و مراجعان مربوط
- پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
- ارائه خدمات دریافت و ارسال پیامهای الکترونیکی
- ابلاغ دستورات صادره به اشخاص و ادارات تابعه
- گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
- تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
- حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
برای ارسال اطلاعات و رزومه کاری (به صورت فایل pdf) لطفا فایل را از طریق واتس اپ به شماره های زیر ارسال نمایید:
09034119385
09133390223